7 τρόποι να μειώσεις τις περιττές θερμίδες μετά τα τραπέζια των εορτών

Υγεία

4moms team , 08-01-2019

Μετά τις γιορτές αποφεύγουμε τη ζυγαριά όσο τίποτα. Φάγαμε, ήπιαμε, διασκεδάσαμε και τα ρούχα μπορεί κάπως να μας στενεύουν. Απέφυγε τη δίαιτα και επέστρεψε όσο το δυνατόν γρηγορότερα στην καθημερινή, διατροφική, ρουτίνα σου.

Επιπλέον, ένταξε στο καθημερινό σου πρόγραμμα περισσότερες σαλάτες και φρούτα εποχής. Απέφυγε το κρέας και αντικατέστησε το με πιο υγιεινές επιλογές χωρίς τρανς λιπαρά. Βοήθησε τον μεταβολισμό σου με φυτικές ίνες και δημητριακά ολικής άλεσης, ενώ φρόντισε να αποφύγεις να προσθέτεις ζάχαρη στον καφέ σου. Πίνε πολύ νερό για την καλή αποτοξίνωση του οργανισμού και απέφυγε το αλκοόλ. Τέλος, περιόρισε και το αλάτι όσο μπορείς.

4moms team
4moms team
Inspiring Living, Mom's Life in Greece
ABOUT EDITOR ALL ARTICLES