Γάλα σόγιας: Το πιο υγιεινό υποκατάστατο του ζωικούς γάλακτος

Υγεία

4moms team , 05-12-2018

Την τελευταία 5ετία οι πωλήσεις γάλακτος μη ζωικής προέλευσης έχουν αυξηθεί κατά 61%, με το 20% των Αμερικανών να έχουν απομακρύνει το γάλα από τη ζωή τους. Ερευνητές εξέτασαν την πιο υγιεινή ενναλλακτική και κατέληξαν πως τα ροφήματα σόγιας συνδυάζουν θρεπτικά στοιχεία και χαμηλά λιπαρά, σε αντίθεση με τα υπόλοιπα ροφήματα όπως το γάλα καρύδας, ρυζιού, αμυγδάλου κλπ.

«Είναι σαφές ότι από θρεπτικής άποψης, το γάλα σόγιας είναι η καλύτερη εναλλακτική για την αντικατάσταση του αγελαδινού γάλακτος στην ανθρώπινη διατροφή», ανέφεραν επιστήμονες από το Πανεπιστήμιο McGill του Καναδά σε μια μελέτη του 2018.

Το θρεπτικό προφίλ του γάλακτος σόγιας μοιάζει με εκείνο του κλασικού γάλακτος περισσότερο από οποιοδήποτε γάλα φυτικής προέλευσης, επιβεβαίωσε η μελέτη.

Σύμφωνα με τη διατροφολόγο Sandra Arevalo, οι άνθρωποι που χάνουν κιλά και επιστρέφουν σε υγιές βάρος, μπορούν να καταναλώνουν γάλα σόγιας. Ενώ το κανονικό γάλα δίνει πάνω από 100 θερμίδες ανά φλιτζάνι, η ίδια ποσότητα γάλακτος σόγιας χωρίς ζάχαρη, δίνει λιγότερες από 80.

Περιέχει επίσης τις ισοφλαβόνες της σόγιας, οι οποίες είναι πλούσιες σε αντιοξειδωτικά που συμβάλλουν στη μείωση του οξειδωτικού στρες και των επιπτώσεών του στον οργανισμό. Εκτός από την υψηλή περιεκτικότητά του σε πρωτεΐνες, το γάλα σόγιας έχει αντικαρκινικές ιδιότητες.

«Η σόγια μπορεί να βοηθήσει στην πρόληψη του καρκίνου λόγω της υψηλής περιεκτικότητάς της σε αντιοξειδωτικά και να θεραπεύσει την αναιμία καθώς περιέχει 6-8% των συνιστώμενων ημερήσιων τιμών σιδήρου. Μπορεί επίσης να βελτιώσει τα συμπτώματα μετά την εμμηνόπαυση» αναφέρει η Arevalo.

4moms team
4moms team
Inspiring Living, Mom's Life in Greece
ABOUT EDITOR ALL ARTICLES