Κάντε τις τηγανητές πατάτες όσο πιο υγιεινές γίνεται

Διατροφή

4moms team , 27-11-2018

Οι τηγανιτές πατάτες είναι γεμάτες κορεσμένα λιπαρά, ενώ αν τις τρώτε «απέξω» τότε πιθανότατα να είναι γεμάτες και τρανς λιπαρά. Επιπλέον, με τη θερμοκρασία του τηγανίσματος απελευθερώνεται ένα σάκχαρο, το ακρυλαμίδιο, το οποίο είναι νευροτοξικό.  Σχηματίζεται κατά την αντίδραση ενός αμινοξέος, της ασπαραγίνης, με σάκχαρα, όπως η φρουκτόζη και η γλυκόζη, σε υψηλές θερμοκρασίες. Τόσο η ασπαραγίνη όσο και τα συγκεκριμένα σάκχαρα, αποτελούν φυσικά συστατικά που βρίσκουμε στα αμυλούχα τρόφιμα, όπως η πατάτα.

Πως λοιπόν μπορείτε να κάνετε πιο υγιεινές τις τηγανητές πατάτες ώστε να τις απολαμβάνετε και να κάνετε το λιγότερο δυνατό κακό στον οργανισμό σας.

-Τηγανίζετε μόνο με ελαιόλαδο

– Προθερμαίνετε το λάδι, χωρίς όμως να το αφήνετε να καεί.

– Στραγγίζετε καλά τις πατάτες πριν τις τηγανίσετε ώστε να μην απορροφήσουν πολύ λάδι οι πατάτες

-Μην τις αφήνετε να καίγονται

-Να αντικαθιστάτε το λάδι μετά από κάθε τηγάνισμα

4moms team
4moms team
Inspiring Living, Mom's Life in Greece
ABOUT EDITOR ALL ARTICLES