Τρόποι να μειώσετε τη ζάχαρη στο πρωινό του παιδιού

Παιδιά

4moms team , 22-11-2018

Το πρωινό είναι το πιο σημαντικό γεύμα της ημέρας, ωστόσο μπορεί να γίνει μία μικρή θερμιδική βόμβα όταν συμπεριλαμβάνει κέικ, μπέικον, βάφλες κλπ. Τι μπορούμε να κάνουμε ώστε το πρωινό του μικρού μας να είναι όσο πιο υγιεινό γίνεται και με λιγότερη ζάχαρη.

-Αρχικά αντικαταστήστε με προσθήκη στέβιας όσα υλικά του πρωινού περιέχουν ζάχαρη, όπως πχ. η μαρμελάδα

-Επιλέξτε ολικής άλεσης δημητριακά και ψωμί

-Αντί να βάλετε ένα μπολ με δημητριακά που περιέχουν σοκολάτα, βάλτε του μισή ποσότητα και για την υπόλοιπη προσθέστε ολικής άλεσης

-Αντί για ζαχαρωτά, σοκολάτα κ.α, δώστε του φρούτο σε κομματάκια

-Επιλέξτε ένα αλμυρό πρωινό όπως μία φέτα τοστ ολικής άλεσης με λίγο αβοκάντο και τυρί

4moms team
4moms team
Inspiring Living, Mom's Life in Greece
ABOUT EDITOR ALL ARTICLES