Σταφύλια: ένας διατροφικός θησαυρός

Διατροφή

 Απο τη διατροφολόγο του 4moms,Βένια Στιβακτά,

Επειδή πολύς ο λόγος για τα “superfoods”, ας μην ξεχνάμε να αναφερόμαστε σε τροφές που είναι πλούσιες σε αντιοξειδωτικά συστατικά, 

μας αποδίδουν πληθώρα βιταμινών , μέσα από την κατανάλωσή τους και μπορούμε να τα συναντήσουμε σε μια μεγάλη γκάμα διαφόρων ποικιλιών στη χώρα μας.

Ο λόγος ,συγκεκριμένα αυτή τη φορά, για τα σταφύλια ,

τα οποία ήδη εδώ και ένα περίπου μήνα αλλά και για όλο το φθινόπωρο , απαντώνται σε διάφορες ποικιλίες, είναι πολύ νόστιμα και ταυτόχρονα εμπλουτίζουν την διατροφή μας με ευεργετικά για την υγείας μας συστατικά.

Καταρχάς, προτιμάμε πάντα αγνές ποικιλίες και σε ό,τι αφορά τα οργανοληπτικά συστατικά τους , να έχουν σφιχτή υφή, να είναι τραγανά και να έχουν σφιχτούς μίσχους.

Μπορούν να καταναλωθούν φρέσκα όταν είναι εποχής ή αποξηραμένα (σταφίδες χωρίς ζάχαρη), μέσα σε κέικ ή μαζί με δημητριακά ή ως μέρος σε ένα ελαφρύ γεύμα (π.χ. με τυρί και ξηρούς καρπούς)

Τέλος, σχετικά με τα πολύτιμα συστατικά τους εστιάζουμε στα εξής:

  • τα σταφύλια όλων των χρωμάτων αποτελούν πλούσιες πηγές αντιοξειδωτικών συστατικών , τα οποία έχουν συνδεθεί με καρδιοπροστατευτική , αντικαρκινική δράση 
  • αλλά και ενίσχυση καλής κυκλοφορίας του αίματος καθώς είναι πλούσιες πηγές βιταμίνης Κ 
  • αλλά και βιταμίνης C (γνωστή για την ανοσοπροστατευτική και αντιοξειδωτικη της δράση).

Βένια Στίβακτα
Βένια Στίβακτα
Nutrition Expert
ABOUT EDITOR ALL ARTICLES