5 τρόποι να «σηκώνεσαι από το κρεβάτι» αυτά τα φθινοπωρινά πρωινά

Guest Editors

Με τον καιρό να αρχίζει να κρυώνει σταδιακά, η διαδικασία του να ξυπνήσουμε και να σηκωθούμε ώστε να ξεκινήσουμε την ημέρα μας φαίνεται να γίνεται όλο και πιο δύσκολη.

Αν δεν θες να αποχωριστείς την κουβέρτα και το πάπλωμα, τότε σου έχω μερικά tips που μπορεί να σε βοηθήσουν.

-Αναζήτησε το φυσικό φως: Η μελατονίνη, η φυσική ορμόνη του ύπνου, συνδέεται άμεσα με το φως και το σκοτάδι. Όσο πιο σκοτεινά είναι, τόσο περισσότερο νυστάζουμε. Πριν πας για ύπνο, άσε μισάνοιχτες τις κουρτίνες ώστε να μπαίνει φως από το παντζούρι το πρωί.

-Φροντίδα από την προηγούμενη ημέρα: Να διατηρείς μία σταθερή ρουτίνα ύπνου ώστε ο ύπνος σου να είναι πιο παραγωγικός και να ρυθμίσει το σώμα σου τους κύκλους ύπνου/αφύπνισης. Όσο πιο καλά κοιμάσαι, τόσο περισσότερο ξεκούραστη θα νιώθεις το πρωί.

-Ένα καλό πρωινό: Ένα καλό και πλούσιο σε ενέργεια πρωινό θα σε βοηθήσει να διώξεις τη νύστα και το σώμα σου να πάρει το απαραίτητο boost ώστε να ξεκινήσει τη μέρα. Επιπλέον, περιορίστε τη ζάχαρη ή τα επεξεργασμένα τρόφιμα.

-Άσε στην άκρη το snooze: Ναι, μπορεί να είναι δελεαστικό να το πατήσεις για 10 ακόμη λεπτά, όμως πολύ εύκολα τα 10 λεπτά, μπορεί να γίνουν 20, και αυτά 30. Επιπλέον, τα 10 λεπτά απλά θα σου χαρίσουν μία ψευδαίσθηση ξεκούρασης και θα έχουν πάει την πρωινή σου ρουτίνα πίσω.

Τατιάνα Τζινιώλη
Τατιάνα Τζινιώλη
ABOUT EDITOR ALL ARTICLES