Προτεινόμενα παιδικά σνακς για το σχολείο

Διατροφή

Απο τη διατροφολόγο του 4moms Βένια Στιβακτά,

Τώρα που ξεκίνησαν τα σχολεία, ας δούμε ιδέες για παιδικά σνακς τα οποία περιλαμβάνουν τις 3 βασικές θρεπτικές ομάδες (πρωτεϊνες, υδατάνθρακες, λιπαρά),

ώστε να ενισχύεται η ανάγκη του οργανισμού σε πολύτιμες βιταμίνες, μέταλλα , ιχνοστοιχεία.

Προτιμήστε να τα φτιάχνετε από το σπίτι

και παράλληλα εντάξτε και κάποιο διαφορετικό συστατικό που του αρέσει πολύ

( 1 φορά την εβδομάδα).

Είναι πολύ πιθανό με τον τρόπο αυτό να αποφύγει να αγοράσει κάτι λιγότερο υγιεινό από έξω.

 

Έτσι για το διάλειμμα του, βάλτε του στην τσάντα κάτι παρόμοιο με τα παρακάτω:

 

 

  • 1 μικρό briocheμε τυρί και λαχανικά (πχ λίγο μαρούλι ή λίγη ντομάτα μέσα) και 1 φρούτο

 

  • 2 πολύσπορα κριτσίνια με 1 τυράκι και 1 φρούτο

 

  • 1 κουλούρι Θεσ/νίκης με 1 φ. τυρί

 

  • Aραβική πίτα (μικρό μέγεθος) με λαχανικά εποχής και λίγη γραβιέρα ή κασέρι

 

  • 2 κρακεράκια ολικής από φούρνο με 1 φ. τυρί και 1 φρούτο

 

  • 1 σπιτική μπάρα από βρώμη, αποξηραμένα φρούτα και κομματάκια ανάλατων ξηρών καρπών

 

  • 1 φέτα σπιτικό κέικ(με γιαούρτι στο μίγμα αντί για γάλα, ζάχαρη καρύδας ή λίγη μαύρη ζάχαρη, φρέσκα αυγά και καρύδια ή αμύγδαλα αλεσμένα μέσα στο μίγμα).

 

 

 

Βένια Στίβακτα
Βένια Στίβακτα
Nutrition Expert
ABOUT EDITOR ALL ARTICLES