Πόση ζάχαρη πίνετε καθημερινά; Στο «μικροσκόπιο» τα 4 ροφήματα που πίνουμε καθημερινά

Υγεία

4moms team , 11-09-2018

Εκτός από τα αναψυκτικά και τα ποτά , υπάρχουν 4 φαινομενικά «αθώα» ροφήματα που πίνουμε καθημερινά που περιέχουν ποσότητα ζάχαρης. Αλήθεια, εσύ ξέρεις πόση ζάχαρη καταναλώνεις καθημερινά;

Δεν αποτελεί μυστικό πως η ζάχαρη είναι άκρως εθιστική, με μελέτες να την έχουν συγκρίνει με τα ναρκωτικά, όσο αφορά τον εθισμό που προσκαλεί στο σώμα μας. Η κατανάλωσή της, προκαλεί μία σειρά προβλημάτων στο σώμα, από την αύξηση του βάρους μας έως και καρδιοπάθειες.

 Ποιο είναι το πρώτο πράγμα που σας έρχεται στο μυαλό όταν ακούτε για ποτά που περιέχουν ζάχαρη;

Τα 4 ροφήματα που είναι πολύ εύκολο να «κρύψουν» ζάχαρη, σύμφωνα με τη Huffinghton Post, είναι:

Χυμοί

Ένα φλιτζάνι χυμός πορτοκαλιού περιέχει 21 γραμμάρια ζάχαρης, όμως και οι περισσότεροι πράσινοι χυμοί είναι επίσης γεμάτοι ζάχαρη.

Καφέδες

Μια κλασική Grande Mocha που σερβίρεται σε παγκοσμίως γνωστή αλυσίδα καταστημάτων καφέ και παρασκευάζεται με 2% γάλα έχει 27 γραμμάρια ζάχαρης, ενώ μια εμφιαλωμένη (8 ουγκιές) παγωμένη Espresso Vante Latteπεριέχει 19 γραμμάρια.

Τσάι

Όπως ο καφές,έτσι και το τσάι από μόνο του δεν περιέχει ζάχαρη. Ωστόσο, μόλις αρχίσετε να το εμπλουτίζετε με διάφορα συστατικά, το απαλλαγμένο από ζάχαρη ρόφημά σας μπορεί ξαφνικά να αποκτήσει 27 γραμμάρια ζάχαρης.

Smoothies

Ενώ είναι εύκολο να ετοιμάσετε Smoothies με χαμηλή περιεκτικότητα σε ζάχαρη στο σπίτι, τα εμφιαλωμένα που πωλούνται στα καταστήματα τροφίμων έχουν συνήθως αρκετά υψηλή ποσότητα ζάχαρης. Ενώ αυτά στα ποτά δεν έχει προστεθεί ζάχαρη με τεχνητό τρόπο, όταν σερβίρετε φρούτα σε μορφή smoothie, χάνετε το μεγαλύτερο μέρος των ινών. Αυτό σημαίνει ότι το σώμα σας θα επεξεργαστεί αυτά τα smoothies όπως ακριβώς τη ζάχαρη.

Τι θα πρέπει να πίνετε λοιπόν αν θέλετε να αποφύγετε τη ζάχαρη;

Εάν σκέφτεστε ότι το μόνο υγιεινό ποτό που απομένει είναι το νερό, δεν κάνετε λάθος- αλλά δεν χρειάζεται να πίνετε μόνο νερό σε όλη σας τη ζωή για να παραμείνετε υγιείς. Ο συγγραφέας του Happy Gut, Dr. Vincent Pedre, δήλωσε ότι ενώ μερικά ποτά έχουν ευεργετικά αποτελέσματα για την υγεία(και είναι υπέροχα!), είναι σημαντικό να διαβάζετε προσεκτικά τις ετικέτες τους και να αποφεύγετε ποτά που περιέχουν περισσότερα από τρία συστατικά.

«Και μην νομίζετε ότι τα τεχνητά ζάχαρα, όπως η ασπαρτάμη ή η σουκραλόζη, αποτελούν υγιή υποκατάστατα», πρόσθεσε. «Μπορείτε να χρησιμοποιήσετε στέβια ως γλυκαντικό, αλλά τελικά είναι καλύτερο να αφήσετε τους αισθητήρες της γεύση σας να προσαρμοστούν σε λιγότερη ποσότητα ζάχαρης, γενικά ».

 

4moms team
4moms team
Inspiring Living, Mom's Life in Greece
ABOUT EDITOR ALL ARTICLES