4 toppings να αποφύγεις ώστε να είναι υγιεινό το παγωμένο γιαούρτι σου

Γενικά

4moms team , 21-08-2018

Όλοι το έχουμε ζήσει. Πάμε να πάρουμε ένα frozen yogurt για ένα υγιεινό επιδόρπιο και του βάζουμε τόσα toppings που πλέον το έχουμε κάνει αρκετά παχυντικό. Πρόκειται για μία υγιεινή, καλοκαιρινή, επιλογή, ωστόσο πρέπει να αποφύγουμε:

-Σος φρούτων: Μπορεί τα φρούτα από μόνα τους να είναι υγιεινά, όμως οι σος έχει ζάχαρη και γλυκαντικά

-Μπισκότα

-Ρευστή σοκολάτα

-Καραμελωμένους ξηρούς καρπούς

Επιπλέον, επέλεξε την απλή γεύση του γιαουρτιού και όχι παγωμένο γιαούρτι με γεύση σοκολάτας που από μόνο του, χωρίς τα toppings, είναι μία μικρή διατροφική βόμβα. Λίγο λευκό γιαούρτι, φρούτα ή απλούς ξηρούς καρπούς από πάνω και έχεις ένα όντως υγιεινό σνακ για τις βόλτες σου στα σοκάκια.

4moms team
4moms team
Inspiring Living, Mom's Life in Greece
ABOUT EDITOR ALL ARTICLES