Λευκό vs κόκκινο κρασί: Οι θερμίδες

Υγεία

4moms team , 06-08-2018

Το κρασί είναι η πιο ασφαλής επιλογή αλκοολούχου ποτού, για το καλοκαίρι. Έχει πολύ λιγότερες θερμίδες απ ότι ένα κοκτέιλ και έτσι, αν θες να περιορίσεις τις θερμίδες της ημέρας, τότε καλύτερα να επιλέξεις ένα ποτήρι κρασί. Όμως, άσπρο ή κόκκινο;

Σε γενικές γραμμές, λιγότερες θερμίδες έχουν τα κρασιά με χαμηλότερη περιεκτικότητα σε αλκοόλ. Ένα κρασί με περιεκτικότητα 9% έως 12% έχει από 110 έως 140 θερμίδες ανά ποτήρι.

Επειδή το λευκό κρασί έχει συνήθως χαμηλότερη περιεκτικότητα σε αλκοόλ από το κόκκινο, έχει και λιγότερες θερμίδες. Για παράδειγμα, ένα ποτήρι 170 ml λευκό κρασί έχει περίπου 140 θερμίδες, ενώ ίδια ποσότητα κόκκινου κρασιού φτάνει έως και τις 170θερμίδες.

Πρέπει επίσης να θυμάστε ότι όσο πιο γλυκό είναι το κρασί που θα επιλέξετε τόσο περισσότερες θα είναι και οι θερμίδες του, λόγω της μεγαλύτερης ποσότητας ζάχαρης. Αν λοιπόν θέλετε να μειώσετε την πρόσληψη θερμίδων, προτιμήστε ξηρά και ημίξηρακρασιά.

Τέλος, αν αγαπάτε τα αφρώδη κρασιά, προτιμήστε τις ποικιλίες Brut Nature, καθώς δεν περιέχουν πρόσθετη ζάχαρη.

4moms team
4moms team
Inspiring Living, Mom's Life in Greece
ABOUT EDITOR ALL ARTICLES