Πρόσθεσε στην ημέρα σου αυτό το 6λεπτο πρόγραμμα γυμναστικής

Γυμναστική

4moms team , 01-08-2018

Το shape.gr μας προτείνει την καλύτερη αερόβια προπόνηση!

Νόμιζες ότι το μποξ είναι μόνο μπουνιές; Κι όμως, οι αθλητές του μποξ χρειάζονται μια καλή «βάση» μυικής δύναμης και αντοχής. Γι΄αυτό και η προπόνηση με ένα πρόγραμμα boxing είναι μια καλή ιδέα, είτε σκοπεύεις να πλησιάσεις το ρινγκ είτε όχι!

«Το μποξ είναι μια εξαιρετική cross training προπόνηση για κάθε αθλητή. Είναι άσκηση υψηλής ένταης αλλά απαιτεί επίσης υψηλή συγκέντρωση, ένα στοιχείο που υπάρχει στα περισσότερα σπορ», εξηγεί η Nicole Schultz, trainer στο EverybodyFights στη Νέα Υόρκη.

 

Αν θέλεις να πάρεις μια γεύση από ένα δυναμικό αερόβιο πρόγραμμα boxing για όλο το σώμα, δοκίμασε αυτή την προπόνηση που η Schultz δημιούργησε αποκλειστικά για το Shape. Οι ασκήσεις αυτές είναι ένας συνδυασμός διαλειμματικής προπόνησης με το βάρος του σώματος και συνδυασμοί boxing από ιστορικούς αγώνες.

Και ένα χρήσιμο tip από την προπονήτρια πριν ξεκινήσεις: «Πολλοί αρχάριοι χρησιμοποιούν περισσότερο απ’ όσο είναι απαραίτητο τους ώμους τους για να ρίξουν μπουνιά. Το σωστό είναι να βάλεις στην κίνηση τα πόδια, τον κορμό και τους πλάγιους κοιλιακούς».

Τι θα χρειαστείς: Δεν απαιτείται εξοπλισμός.

Πώς λειτουργεί: Ολοκλήρωσε 2 με 3 γύρους από το πρόγραμμα boxing, με 1 λεπτό ξεκούραση ανάμεσα στα σετ.

4moms team
4moms team
Inspiring Living, Mom's Life in Greece
ABOUT EDITOR ALL ARTICLES