Τι να φας πριν την πρωινή σου γυμναστική

Υγεία

4moms team , 13-07-2018

Μπορεί να έχετε συνηθίσει να μην τρώτε κάτι πριν τη γυμναστική, όμως η πρωινή ρουτίνα είναι διαφορετική.

Ο οργανισμός χρειάζεται «καύσιμα» μετά τον βραδινό ύπνο ώστε να σας δώσει την ενέργεια που χρειάζεστε. Αν αθληθείτε χωρίς να έχετε φάει πρωινό, ίσως νιώσετε εξάντληση, ζαλάδα, ακόμη και ναυτία. Το καλύτερο είναι να φάτε ένα ελαφρύ πρωινό περίπου 1 ώρα πριν πάτε για την πρωινή σας γυμναστική και κυρίως, υδατάνθρακες που θα σας δώσουν ενέργεια. Φυσικά, μην παραλείψετε να έχετε πιει αρκετό νερό όταν ξυπνήσετε αλλά και πριν τη γυμναστική.

Ιδέες για πρωινό:

– Μισή φέτα ψωμί ολικής αλέσεως με μια κουταλιά της σούπας φιστικοβούτυρο

– Ένα-δύο κράκερ με 30 γραμμάρια τυρί

– ¼ φλιτζανιού σταφύλια ανακατεμένα με λίγο τυρί κότατζ

– Smoothie φρούτων με γάλα σόγιας

– ¼ φλιτζανιού μούρα με μισό φλιτζάνι γιαούρτι

-Δημητριακά με γάλα ή ρόφημα σόγιας

Αν έχετε μόλις 15-30 λεπτά περιθώριο πριν τη γυμναστική, τότε προτιμήστε:

– Μια μικρή μπανάνα

– Λίγα κράκερ

– Μια χούφτα σταφίδες ή ανάλατους ξηρούς καρπούς

 

4moms team
4moms team
Inspiring Living, Mom's Life in Greece
ABOUT EDITOR ALL ARTICLES