Τα 5 σημάδια που μαρτυρούν πως δεν τρώτε αρκετά φρούτα και λαχανικά

Διατροφή

Τα φρέσκα λαχανικά και φρούτα είναι αναντικατάστατα για τον οργανισμό. Τα οφέλη τους είναι πολλά και ένας καλός «οδηγός» είναι να φροντίζετε να καταναλώνετε καθημερινά από 5-10 μερίδες από φρούτα και λαχανικά. Αν η καθημερινή κατανάλωση φρούτων και λαχανικών δεν ανταποκρίνεται σε αυτό, στερείτε από τον οργανισμό σας πολύτιμα θρεπτικά συστατικά.

Τα 5 σημάδια που μαρτυρούν πως χρειάζεται να αυξήσετε την κατανάλωσή τους είναι:

-Αν κάνετε εύκολα μελανιές: Αν μελανιάζετε εύκολα τότε πιθανότατα χρειάζεστε περισσότερη βιταμίνη C

-Nιώθετε συνεχώς κουρασμένη: Το φυλλικό οξύ του συμπλέγματος Β είναι το «κλειδί» για όσους κάνουν πνευματική εργασία, καθώς αφορά το νευρικό σύστημα. Θα το βρεις σε σκούρα πράσινα λαχανικά και στα όσπρια.

-Αργεί η ανάρρωση από ένα κρυολόγημα

-Παθαίνετε κράμπες συχνά: Το κολοκύθι, η γλυκοπατάτα, το μπρόκολο αλλά και τα φρούτα πλούσια σε κάλλιο, δρουν προληπτικά στις μυϊκές κράμπες.

-Έχετε πολύ στρες: Η βιολογική εκδήλωση του στρες στον οργανισμό συνοδεύεται από την εκδήλωση φλεγμονής. Τροφές με αποδεδειγμένη αντιφλεγμονώδη δράση είναι μεταξύ άλλων, τα πράσινα φυλλώδη λαχανικά, οι χρωματιστές πιπεριές, το αβοκάντο αλλά και τα εσπεριδοειδή.

 

 

Τατιάνα Τζινιώλη
Τατιάνα Τζινιώλη
ABOUT EDITOR ALL ARTICLES