Πως μπορώ να πείσω το παιδί να φάει φρούτα ;

Διατροφή

Τα φρούτα αποτελούν βασικό συστατικό της καθημερινής διατροφής παιδιών και ενηλίκων.

Είναι πλούσια σε πολύτιμες βιταμίνες, ισχυρά αντιοξειδωτικά συστατικά και σε Μεσογειακές χώρες, όπως η Ελλάδα τα συναντάμε σε αρκετά μεγάλη ποικιλία, η οποία διαφέρει από εποχή σε εποχή.

Τι γίνεται όμως , που συχνά τα παιδιά είναι αρνητικά στο να τα καταναλώνουν ;

Η καλύτερη λύση για να τα πείσουμε να δοκιμάσουν πολλά και διαφορετικά είναι να κάνουμε τα φρούτα μέρος ενός θρεπτικού χυμού ή ροφήματος smoothie, με διάφορα επιπλέον συστατικά της αρεσκείας τους.

Ιδού κάποιες προτάσεις, που δύσκολα θα τα αφήσουν αδιάφορα:

χυμός από 2 φρούτα , γάλα και λίγο μέλι (π.χ. μπανάνα, γάλα, μέλι και αχλάδι)

smoothie στο μπλέντερ με: γάλα, φράουλες, κακάο, μπανάνα και λίγο μέλι

ανάμεικτος χυμός με: φρεσκοστυμμένο πορτοκάλι, βερίκοκο ή ροδάκινο και 1 καρότο για επιπλέον χρώμα

smoothie (αρκετά τονωτικό και χορταστικό για πρωινό) με: γάλα, μπανάνα, φράουλα και λίγο φυστικοβούτυρο

επίσης δοκιμάστε μα αναμίξετε 2 φρούτα μαζί με λίγα λαχανικά (όπως σπανάκι ή καρότο) και χρησιμοποιείστε σαν βάση λίγο χυμό από βύσσινο ή ρόδι χωρίς ζάχαρη.

Τέλος μια ακαταμάχητη ιδέα αποτελεί η σπιτική γρανίτα. Δοκιμάστε απλά να αλέσετε σε ένα μπλέντερ κατεψυγμένες φράουλες μαζί με 1 κουταλάκι του γλυκού μέλι!

Το γευστικό αποτέλεσμα θα τα ενθουσιάσει.

Δοκιμάστε και άλλους δικούς σας συνδυασμούς και να είστε σίγουρη πως θα σας ζητήσει περισσότερους.

Βένια Στίβακτα
Βένια Στίβακτα
Nutrition Expert
ABOUT EDITOR
ALL ARTICLES