Ιδέες για σνακ που μπορεί να πάρει στο σχολείο

Παιδιά

4moms team , 16-05-2018

Τα σχολικά σνακ είναι απαραίτητα για μία ισορροπημένη και υγιεινή διατροφή. Τα σνακ καλό είναι να καταναλώνονται 2-3 ώρες πριν το μεσημεριανό γεύμα. Η διαιτολόγος Αναστασία Κελεμάνη γράφει στο MedNutrition, μερικές ιδέες για σνακ που μπορεί να πάρει μαζί του στο σχολείο.

Επιλογές υγιεινού σνακ στο σχολείο

-σάντουιτς με 2 φέτες ψωμί ολικής άλεσης ή 1 ψωμάκι με τυρί χαμηλό σε λιπαρά και λαχανικά (ντομάτα, μαρούλι, πιπεριά) + 1 μικρό φρούτο

-τυρόπιτα ή σπανακόπιτα (κατά προτίμηση σπιτική) + 1 φρούτο

-σπιτικό κέικ με αλεύρι ολικής και λαχανικά (κέικ καρότου) ή φρούτα ( μηλόπιτα ή μπανάνα ) ή ξηρούς καρπούς- σταφίδες ή κέικ ρυζιού

-μίνι σπιτική πίτσα κομμένη σε μικρά κομμάτια με αλεύρι ολικής άλεσης, με τυρί χαμηλό σε λιπαρά, σπιτική σάλτσα ντομάτας και άφθονα λαχανικά αρεσκείας των παιδιών

-αραβική πίτα ή τορτίγια με τυρί, βραστή γαλοπούλα και λαχανικά

-κουλούρι ολικής άλεσης ή κριτσίνια ή κράκερ + 1 κουτάκι φυσικό χυμό

-1 αυγό βραστό + φέτα ψωμί ολικής ή φρυγανιές + 1 φρούτο

-μπάρα δημητριακών ή 1 μικρή συσκευασία παστέλι + 1 φρούτο

-ατομική συσκευασία ρυζόγαλου ή κρέμα με γάλα χαμηλό σε λιπαρά

-σπιτικό ρόφημα από γιαούρτι ή γάλα ή χυμό φρούτων με φρούτα και πάγο (smoothies)

-σταφιδόψωμο ατομικής συσκευασίας

-σάντουιτς με 1 ψωμάκι ή 2 φέτες ψωμί ολικής άλεσης με φυστικοβούτυρο και μέλι ή μαρμελάδα

-γάλα με χαμηλά λιπαρά και δημητριακά ολικής άλεσης

-ατομική συσκευασία γιαουρτιού χωρίς γλυκαντικές ύλες συνοδευμένα με κριτσίνια ή κράκερ

-ποικιλία ωμών λαχανικών όπως καρότα, μπρόκολο, ντοματίνια, χρωματιστές πιπεριές

-ποικιλία φρούτων ολόκληρα ή κομμένα στη μέση ή σε κύβους ή σε φέτες

-φυσικοί χυμοί φρούτων 100% χωρίς προσθήκη γλυκαντικών υλών

-μικρή συσκευασία με φρούτα ωμά ή αποξηραμένα αναμιγμένα με ξηρούς καρπούς

-συσκευασία ποπ κορν χαμηλών λιπαρών ή μικροκυμάτων

-μικρές μερίδες παγωτού χαμηλού σε λιπαρά χωρίς επικάλυψη σοκολάτας 

Αυτό που δεν πρέπει να ξεχνάμε είναι το νερό.

Πολλά δημοφιλή σνακ που καταναλώνονται από τα παιδιά, όπως τα μπισκότα, τα πατατάκια, τα κέικ, τα σάντουιτς με λουκάνικα, οι σοκολάτες, τα αναψυκτικά κ.λπ. είναι υψηλά σε θερμίδες, αλάτι ή ζάχαρη και χαμηλά σε θρεπτικά συστατικά. Αυτά μπορούν να συμπεριληφθούν σε μια υγιεινή διατροφή, αλλά δεν πρέπει να καταναλώνονται σε καθημερινή βάση. Επίσης, θα πρέπει να δοθεί προσοχή στους ξηρούς καρπούς και το φυστικοβούτυρο. Πριν την εισαγωγή τους στα σνακ, βεβαιωθείτε ότι το παιδί δεν έχει αλλεργία σε αυτά.

 

4moms team
4moms team
Inspiring Living, Mom's Life in Greece
ABOUT EDITOR
ALL ARTICLES