4 λάθη που ίσως κάνεις όταν φτιάχνεις smoothie

Μαγειρευουμε

Μπορεί το smoothie να είναι θρεπτικό και υγιεινό, όμως υπάρχουν κάποιες παγίδες που «κλέβουν» τα θρεπτικά συστατικά του.

Μήπως κάνεις και εσύ κάποιο από τα παρακάτω;

-Δεν βάζεις αρκετά πράσινα: Η βάση του smoothie πρέπει να είναι τα πράσινα λαχανικά που είναι πλούσια σε βιταμίνες και ιχνοστοιχεία.

-Δεν το πίνεις αμέσως: Φτιάξε όση ποσότητα χρειάζεται ώστε να μην καταστραφούν τα θρεπτικά συστατικά των φρούτων και των λαχανικών.

-Βάζεις τα ίδια υλικά κάθε μέρα: Βάλε ποικιλία. Επιπλέον, όταν πίνεις συστηματικά τα ίδια υλικά, τότε εκτίθεσαι σε μεγάλη ποσότητα όχι μόνο από τις βιταμίνες αλλά και από τα τοξικά συστατικά που μπορεί να περιέχει. Για παράδειγμα, μεγάλη ποσότητα ατροπίνης, μιας ουσίας που υπάρχει στα φύλλα της ντομάτας μπορεί να προκαλέσει ζαλάδα και πονοκέφαλο. Το ιδανικό είναι να αλλάζεις κάθε το βασικό υλικό της συνταγής σου.

-Το πίνεις μετά το φαγητό: Η καλύτερη ώρα να το πιεις είναι νωρίς το πρωί ή μισή ώρα πριν φας, ώστε ο οργανισμός να απορροφήσει καλύτερα τα θρεπτικά στοιχεία του.

Τατιάνα Τζινιώλη
Τατιάνα Τζινιώλη
ABOUT EDITOR ALL ARTICLES