Τα υγιή και ήρεμα παιδιά κοιμούνται νωρίς

Παιδιά

4moms team , 12-04-2018

Είναι γνωστό πως όσο πιο αργά βάζετε το παιδί για ύπνο, ή όσο πιο άστατο πρόγραμμα ύπνου έχει, τόσο περισσότερο γίνεται νευρικό. Μπορεί να πιστεύεις πως μία με δύο ώρες λιγότερου ύπνου είναι ακίνδυνες, όμως φαίνεται πως και αυτές μετρούν.

Οι μελέτες δείχνουν ότι τα γνωστικά, συναισθηματικά και σωματικά οφέλη για τα παιδιά που πηγαίνουν νωρίς στο κρεβάτι τους, είναι πολλά. Όταν λέμε «νωρίς», εννοούμε ο ύπνος που γίνεται από τις 19:00 και μετά. Ίσως φαίνεται υπερβολικό να βάζετε τα παιδιά για ύπνο από τις 19:00 ή 20:00, ωστόσο μία νέα μελέτη που  πραγματοποιήθηκε από το περιοδικό Pediatrics έδειξε ότι τα παιδιά ηλικίας 7 – 11 ετών που πήγαιναν για ύπνο μια ώρα νωρίτερα από το συνηθισμένο για πέντε νύχτες την εβδομάδα, ήταν περισσότερο σε εγρήγορση και λιγότερο οξύθυμα στο σχολείο.

Τα πλεονεκτήματα είναι ακόμη περισσότερα για τα μικρότερα παιδιά. Μια πρόσφατη μελέτη σε μωρά 18 μηνών, έδειξε ότι ανταποκρίνονται καλύτερα και αποκτούν πιο εύκολα γλωσσικές και κινητικές δεξιότητες, αν κοιμούνται πριν τις δέκα το βράδυ.

Δοκιμάστε να βάλετε το παιδί για ύπνο 20-30 λεπτά νωρίτερα από το συνηθισμένο. Αν το παιδί αποκοιμιέται εύκολα σε λίγες ημέρες, τότε έχει περισσότερες πιθανότητες να υιοθετήσει αυτή τη συνήθεια και να κοιμάται νωρίς.

4moms team
4moms team
Inspiring Living, Mom's Life in Greece
ABOUT EDITOR ALL ARTICLES