Ηλεκτρονικά παιχνίδια: Η πιο κερδοφόρα βιομηχανία που έγινε Διαταραχή

Γενικά

Ο κινηματογράφος και το κλάμπινγκ έδωσαν τη θέση τους στο gaming. Πλέον, διοργανώνονται ομαδικά τουρνουά με έπαθλα και φαίνεται να αποτελεί τη διασκέδαση των Millennials αλλά και της νεότερης γενιάς. Πρόκειται όμως για ένα μέσο διασκέδασης ή μία διαταραχή;

Η «Διαταραχή Παιχνιδού» (Gaming Disorder) είναι ένας όρος, ο οποίος χρησιμοποιήθηκε μόλις το 2017 από τον Παγκόσμιο Οργανισμό Υγείας ώστε να περιγράψει την εξάρτηση από τα ηλεκτρονικά παιχνίδια. Έλλειψη ελέγχου πάνω στον χρόνο που καταναλώνει το άτομο στο gaming αλλά και η προτεραιότητα που αποτελεί στη ζωή του εις βάρος άλλων δραστηριοτήτων, είναι τα κύρια χαρακτηριστικά της…διαταραχής. Εκατομμύρια άνθρωποι όλων των ηλικιών κάθονται κάθε μέρα στον υπολογιστή ή στην κονσόλα, περνώντας μάλιστα εκεί, σε αρκετές περιπτώσεις, πολλές ώρες σε συνθήκες που μπορούν εύκολα να χαρακτηριστούν εθιστικές.

Ωστόσο, οι εταιρείες που δημιουργούν τα παιχνίδια, είναι οι πρώτες που αντέδρασαν. Η βιομηχανία του gaming αποφέρει 110 δις. δολάρια ετησίως και μάλιστα το 2017 υπερδιπλασιάστηκε. Η εν λόγω βιομηχανία έγινε πέρυσι πιο κερδοφόρα από το κινηματογραφικό box office και πολύ πιο κερδοφόρα από εκείνη της μουσικής. Οπως αντιλαμβάνεται κανείς, το gaming δεν είναι μόνο για παιδιά καθώς προεκτάσεις μπορούμε εύκολα να εντοπίσουμε στην ενασχόλησή μας με τα social media, τα παιχνίδια, τα apps και όλα εκείνα που μας απασχολούν καθημερινά για ώρες.

Τατιάνα Τζινιώλη
Τατιάνα Τζινιώλη
ABOUT EDITOR ALL ARTICLES