Κέικ με γεύση μουστοκούλουρο

Guest Editors

4moms team , 23-01-2018

Την Παρασκευή άκουσα έναν συνάδελφο μου, ο οποίος έχει 2 μικρά παιδιά να λέει, ότι έχει απεριόριστο χρόνο. Πετάχτηκα κατευθείαν από την καρέκλα μου και τον βομβάρδισα με ερωτήσεις..Έπρεπε  να μάθω τι δεν κάνω εγώ σωστά, τι κάνει εκείνος καλύτερα… Δε χρειάζεται να μπω σε λεπτομέρειες…πάνω κάτω καταλήξαμε ότι το κλειδί είναι να έχεις βοήθεια, να μη δουλεύει ο ένας, να υπάρχει υπομονή και λιγότερες απαιτήσεις.

Επειδή στη δική μου οικογένεια δεν ισχύει κανένα από τα παραπάνω, και επειδή πλέον έχει παγιωθεί το καθημερινό μας πρόγραμμα με όλες τις δραστηριότητες και απαιτήσεις, σκέφτηκα να δημιουργήσω μια ακόμη πιο γρήγορη συνταγή, για εσένα εργαζόμενη μητέρα που δεν έχεις βοήθεια, που θες το παιδί σου να φάει το υγιεινό, σπιτικό γλυκό που όμως δεν προλαβαίνεις ούτε να πλάσεις κουλουράκια και έχεις τις άπειρες ενοχές γι΄αυτό. Σε νιώθω, σε κατανοώ, είμαι σαν  εσένα και σου υπόσχομαι ότι θα ακολουθήσουν και άλλες τέτοιες “σωτήριες” συνταγές.

Εύκολες, γρήγορες, πεντανόστιμες και υγιεινές!

Υλικά:

– 120 γρ ελαιόλαδο

– 120 γρ πετιμέζι

– 200 γρ σιρόπι αγαύης ή μέλι

– 35 γρ χυμό από πορτοκάλι 

– 2 κ.σ ξύδι (χρησιμοποίησα μηλόξυδο)

– 16 γρ κανέλα (χρησιμοποίησα Κεϋλάνης) – (3 γεμάτα κ.γ)

– 1/2 κ.γ τριμμένο γαρύφαλλο

– μια τσιμπιά αλάτι (χρησιμοποίησα θαλασσινό)

– μια τσιμπιά τριμμένο μπαχάρι

– ξύσμα από 1-2 πορτοκάλια (ακέρωτα και βιολογικά)

– 17 γρ baking powder

– 400 γρ αλεύρι (χρησιμοποίησα Ζέας -εσείς ότι έχετε)

Εκτέλεση:

  1. Προθερμαίνουμε το φούρνο σε πάνω κάτω αντίσταση στους 170 βαθμούς
  2. Σε ένα μεγάλο μπολ τοποθετούμε πρώτα τα υγρά υλικά της συνταγής και ανακατεύουμε καλά με ένα πιρούνι
  3. Έπειτα προσθέτουμε και τα υπόλοιπα υλικά και ανακατεύουμε με το ίδιο πιρούνι. Δοκιμάζουμε και προσθέτουμε κάποιο από τα μπαχαρικά ή γλυκαντικό σε περίπτωση που θεωρούμε ότι χρειάζεται.
  4. Αλείφουμε με ελάχιστο ελαιόλαδο μια μακρόστενη φόρμα σιλικόνης, αδειάζουμε το περιεχόμενο και αφού έχει φτάσει στην επιθυμητή θερμοκρασία ο φούρνος, ψήνουμε στους 170 για 50-55 λεπτά σε πάνω-κάτω αντίσταση.

 

Ευαγγελία Βλασσοπούλου

Περισσότερα για εκείνη θα βρεις στο food blog της: Healthy-and-delicious-resipes.blogspot.gr

4moms team
4moms team
Inspiring Living, Mom's Life in Greece
ABOUT EDITOR ALL ARTICLES