Εγκυμοσύνη: 7 τρόποι να προλάβετε τους πόνους στη μέση

Εγκυμοσύνη - Βρέφη

4moms team , 12-01-2018

Σχεδόν το 50% των εγκύων αντιμετωπίζει κάποια στιγμή πόνο στην πλάτη καθώς η σπονδυλική στήλη καλείται να προσαρμοστεί σε νέα στάση και «τοποθέτηση βάρους» μέσα σε μόλις λίγους μήνες.
Για να προλάβετε τους πόνους ξεκινήστε γυμναστική και ακολουθήστε τις παρακάτω συμβουλές από τις πρώτες εβδομάδες κύησης: 
1. Αφήστε στην άκρη τα ψηλοτάκουνα και προτιμήστε flat παπούτσια ή με τακούνια έως 4 εκατοστά.
2. Μην κρατάτε βαριές τσάντες, προτιμήστε τα σακίδια
3.Μην σηκώνετε βάρη
4. Μη σκύβετε λυγίζοντας τη μέση, αλλά τα γόνατα
5.Αν δουλεύετε πολλές ώρες καθισμένη φροντίστε να τοποθετήσετε ένα μαξιλάρι στην πλάτη της καρέκλας και χρησιμοποιείστε και υποπόδιο για τα πόδια σας.
6. Αν δουλεύετε όρθια για πολλή ώρα προτιμήστε ένα χαμηλό σκαμνάκι και ακουμπάτα πάνω του εναλλάξ τα πόδια σας.
7.Προτιμήστε να κοιμάστε στο αριστερό πλευρό καθώς είναι η στάση που διευκολύνει την κυκλοφορία του αίματος.

4moms team
4moms team
Inspiring Living, Mom's Life in Greece
ABOUT EDITOR ALL ARTICLES