Πότε είναι η καλύτερη ώρα να πιεις το πράσινο τσάι σου

Υγεία

Το πράσινο τσάι έχει πολλές ευεργετικές ιδιότητες και είναι πλούσιο σε αντιοξειδωτικά, αμινοξέα και πολυφαινόλες.

Επιπλέον, έχει Βιταμίνες Β, μαγγάνιο, κάλιο, καφεΐνη και μαγνήσια. Ποιες είναι όμως η κατάλληλη ώρα να το πιείς; Το queen.gr σου λέει τρεις στιγμές μέσα στην ημέρα που είναι οι καταλληλότερες σύμφωνα με τις ιδιότητές του:

#1. Πριν πας για ύπνο
Εάν πίνεις το πράσινο τσάι για να χάσεις βάρος, η καλύτερη στιγμή για να το πιείς είναι 2 ώρες πριν πέσεις για ύπνο. Το να πίνεις πράσινο τσάι πριν από τον ύπνο σε βοηθάει να κάψεις λίπος ενώ κοιμάσαι και θα είναι αυτό που θα δουλεύει στον οργανισμό σου όλη νύχτα, αν δεν έχεις φάει κάτι το βράδυ. Από την άλλη αν δεν το πίνεις με σκοπό να χάσεις βάρος, καλύτερα να αποφύγεις τις βραδινές ώρες, καθώς η καφεΐνη θα επηρεάσει τον ύπνο σου.

#2. Μισή ώρα πριν την προπόνηση σου
Πιες το πράσινο τσάι σου τουλάχιστον μισή ώρα πριν την προπόνηση σου. Έρευνες έχουν δείξει πως το πράσινο τσάι μπορεί να βελτιώσει το επίπεδο της απόδοσής σου και να σε βοηθήσει να αντέξεις περισσότερο. Έτσι συμβάλλει και στο να χάσεις βάρος και να κάψεις λίπος.

#3. Μία ώρα πριν ή μετά τα γεύματα σου
Πολλοί άνθρωποι έχουν τη συνήθεια να πίνουν πράσινο τσάι μετά τα γεύματα τους. Το να πίνεις πράσινο τσάι αμέσως μετά τα γεύματα σου μπορεί να εμποδίσει την απορρόφηση των θρεπτικών συστατικών που προκαλείται από την καφεΐνη και τις τανίνες που περιέχονται και δρουν ως εμπόδιο. Γι’ αυτό η καταλληλότερη ώρα για το πράσινο τσάι σου είναι από 45 λεπτά έως και 1 ώρα πριν ή μετά τα γεύματά σου.

 

Τατιάνα Τζινιώλη
Τατιάνα Τζινιώλη
ABOUT EDITOR ALL ARTICLES