5 διατροφικές συμβουλές αν είσαι έγκυος την περίοδο των εορτών

Εγκυμοσύνη - Βρέφη

4moms team , 20-12-2017

Σίγουρα είναι δύσκολο να είσαι έγκυος στις γιορτές με τόσους διατροφικούς πειρασμούς γύρω σου. Η εγκυμοσύνη θέλει προσοχή στη διατροφή και μόλις τους τελευταίους μήνες μπορείς να πάρεις 200 θερμίδες παραπάνω την ημέρα.

Τι να προσέξεις στο χριστουγεννιάτικο τραπέζι:

-Φάε λίγο απ όλα: Αν κάτι το «λιγουρεύεσαι» καλύτερο είναι να το φας από το να το στερηθείς.  Αν προσέξεις την ποσότητα θα είσαι εντάξει.

-Απέφυγε το αλκοόλ

-Μην φας πολλά γλυκά: Ναι, θα είναι δύσκολο. Φρόντισε να περιοριστείς σε μία ή δύο κουταλιές όμως.

-Τα φαγητά που περισσεύουν: Αν μαζευτείτε σπίτι σας, τότε να προσέξεις τα φαγητά που θα περισσέψουν. Όλοι ξέρουμε πως πάει το τσιμπολόγημα φαγητών σε τάπερ στις γιορτές.

-Μείνει μακριά από απαγορευμένες τροφές: Απέφυγε ωμά ψάρια, μπλε τυριά και άλλα επίφοβα τρόφιμα, συν αυτά που έχετε συζητήσει με τον γιατρό σου.

4moms team
4moms team
Inspiring Living, Mom's Life in Greece
ABOUT EDITOR ALL ARTICLES