Πως μπορεί η διατροφή να γίνει πιο εύκολη υπόθεση;

Guest Editors

Συχνά, ένα πιο συγκεκριμένο πρόγραμμα διατροφής, μας αγχώνει περισσότερο, από όσο στην πραγματικότητα χρειάζεται. Με κάποια εύκολα και πρακτικά τιπς, μπορούμε να προσεγγίσουμε περισσότερο φιλικά την προσπάθειά μας και να επωφεληθούμε από τα αποτελέσματα.

Δώσε έμφαση στα παρακάτω:

• φρόντισε να τηρείς κανονικά τα γεύματά σου , ανά 3ώρο περίπου και μην ξεχνάς να επιβραβεύεις τον εαυτό σου, σταδιακά. Για παράδειγμα, με το αγαπημένο σου φρούτο για κάθε εβδομάδα σωστής τήρησης ή με το αγαπημένο σου σπιτικό γλυκό για κάθε 10-15 ημέρες σωστής τήρησης.
• Εάν αισθάνεσαι λιγούρα, προτίμησε ένα ελαφρύ γεύμα με βάση τα λαχανικά, όπως μια πολύχρωμη σαλάτα με τυρί και ξηρούς καρπούς. Αποτελεί πλήρες γεύμα και παράλληλα οι φυτικές ίνες θα ενισχύσουν την αίσθηση κορεσμού.
• Αντιμετώπισε το πρόγραμμα διατροφής σου ως μια τρέχουσα καθημερινή συνήθεια και μην θέτεις υπερβολικούς στόχους. Μικροί, εφικτοί κάθε φορά στόχοι σε βοηθούν να συνεχίζεις δυναμικά.
• Δεν χρειάζεται να είσαι σκληρή προς τον εαυτό σου. Ακόμη και αν κάπου χάσεις τον έλεγχο , απλώς προχώρα. Είναι απολύτως φυσικό να συμβεί! Θυμήσου ,πως ποτέ καμία προσπάθεια δεν πάει χαμένη.
• Τέλος, μην ξεχνάς πως ακόμη και στα ελεύθερα γεύματά σου είναι σημαντικό να επιλέγεις τρόφιμα που σε γεμίζουν ενέργεια και ευεξία και όχι τροφές που μπορεί να σου ενισχύσουν αίσθημα κόπωσης ή δυσπεψίας.

Βένια Στίβακτα
Βένια Στίβακτα
Nutrition Expert
ABOUT EDITOR ALL ARTICLES