4 tips διατροφής απο την διατροφολόγο μας Βένια Στιβακτά

Guest Editors

Με βάση τους ρυθμούς της σύγχρονης πολυάσχολης ζωής, συχνά αφήνουμε σε δεύτερη μοίρα το διατροφικό μας πλάνο,με αποτέλεσμα να οδηγούμαστε σταδιακά σε λανθασμένες διατροφικές συνήθειες που συχνά παγιώνονται, ως βάση της καθημερινότητάς μας.
Από την πλευρά μου, ως επαγγελματίας υγείας αλλά και ως άλλη μία γυναίκα , με πολλές ώρες εργασίας, προτείνω τους ακόλουθους τρόπους, ώστε να μπορεί κάθε ένας και κάθε μία από εμάς , να τροποποιήσει έστω και λίγο τον τρόπο ζωής του.

Καταρχάς, φρόντισε να παίρνεις μαζί σου υγιεινά σνακς για τα διαλείμματά σου. Π.χ. Φρούτα ωμά ή αποξηραμένα, ξηροί καρποί, κριτσίνια ολικής αλέσεως , αποτελούν ιδιανικές λύσεις για ενδιάμεσο τσιμπολόγημα και μπορείς απλά να τα έχεις στην τσάντα σου ή στο συρτάρι του γραφείου σου.
Κάπως έτσι, πολύ απλά αποφεύγεις να αγοράσεις από έξω κάτι αρκετά πιο λιπαρό ή γλυκό.

Εάν ο χρόνος για μαγείρεμα, είναι περιορισμένος, προτίμησε να έχεις μαζί σου μία σαλάτα με υλικά της αρεσκείας σου και λαδολέμονο. Μπορείς, επίσης να έχεις έτοιμα εύκολα γεύματα σε τάπερ από το Σαββατοκύριακο. Π.χ. Λαχανικά με κοτόπουλο ή ψάρι ή εύκολες κρύες σαλάτες με βάση τα όσπρια ή τα ζυμαρικά ολικής αλέσεως.

Απόφυγε το τσιμπολόγημα, επιστρέφοντας στο σπίτι. Συχνά, χαλαρώνοντας μετά από μία κουραστική ημέρα είμαστε περισσότερο επιρρεπείς σε πιο ανθυγιεινές τροφές. Φρόντισε για το λόγο αυτό, να έχεις τις υγιεινές τροφές σε πρώτο πλάνο και σίγουρα θα τα επιλέξεις!

Τέλος, ενίσχυσε τον μεταβολικό σου ρυθμό (δηλαδή τον ρυθμό με τον οποίο καις θερμίδες) με κίνηση! Ακόμη και εάν δεν υπάρχει χρόνος για συστηματικές επισκέψεις στο γυμναστήριο, υπάρχει λύση. Φτάσε 10 λεπτά νωρίτερα στη δουλειά και κάνε έναν μικρό περίπατο στο γύρω τετράγωνο ή προτίμησε τις σκάλες για να ανέβεις στο σπίτι σου ή πολύ απλά χόρεψε στον ρυθμό του αγαπημένου σου τραγουδιού!

Βένια Στίβακτα
Βένια Στίβακτα
Nutrition Expert
ABOUT EDITOR ALL ARTICLES