Τα καλοκαιρινά φρούτα και οι θερμίδες τους

Διατροφή

4moms team , 27-07-2017

Καλοκαίρι χωρίς φρούτα είναι η χωριάτικη σαλάτα χωρίς φέτα. Μετά τη θάλασσα, στη βεράντα ή απλά για σνακ, τα φρούτα πάνε ‘χέρι- χέρι’ με το καλοκαίρι. Καρπούζι με φέτα, σταφύλια και πολλά ακόμη είναι το θρεπτικό must γι αυτούς τους μήνες.

Σύμφωνα με το In2life.gr, αυτές είναι οι θερμίδες και οι βιταμίνες του κάθε φρούτου:
Καρπούζι: Ο «βασιλιάς» του καλοκαιριού είναι… πλούσιος σε βιταμίνες C, B1, B6, κάλιο και μαγνήσιο, ενώ περιέχει και λυκοπένιο, μια αντιοξειδωτική ουσία. Μια φέτα καρπούζι δίνει περίπου 85 θερμίδες.

Πεπόνι: Δίνει περί τις 30 θερμίδες ανά φέτα και έχει αρκετή βιταμίνη C. 

Κεράσια: Γλυκά και νόστιμα, τα κεράσια περιέχουν πολλές βιταμίνες της οικογένειας Β και βιταμίνη C, όπως επίσης και φολικό οξύ, νιασίνη και ριβοφλαβίνη. Περιέχουν μικρές ποσότητες σιδήρου, μαγνησίου, καλίου και πρωτεϊνών, ενώ δίνουν περίπου 90 θερμίδες ανά φλιτζάνι.

Ροδάκινο: Ζουμερό και δροσερό, το ροδάκινο είναι πλούσιο σε βιταμίνη C και Ε και περιέχει μικρές ποσότητες σιδήρου και Κάλιου. Ένα μέτριο ροδάκινο δίνει περίπου 60 θερμίδες. 

Βερίκοκο: Είναι πλούσιο σε βιταμίνες A, C, κάλιο και ασβέστιο, χαμηλό σε θερμίδες (1 βερίκοκο δίνει μόλις 17) και ενισχυμένο σε φυτικές ίνες.

Σταφύλια: Περιέχουν κάλιο, βιταµίνες Α, Β και C, ενώ ανεξαρτήτως χρώματος, περιέχουν αντιοξειδωτικές ουσίες που ονομάζονται φλαβονοειδή. Έχουν όμως και αρκετές θερμίδες λόγω σακχάρων: 1 μεσαίο τσαμπί δίνει περί τις 150 θερμίδες.

Μούσμουλα: Είναι πλούσια σε φυτικές ίνες, βιταμίνη Α, C, φολικό οξύ, Νάτριο αλλά και ασβέστιο. Εκατό γραμμάρια δίνουν περίπου 42 θερμίδες.

Σύκα: Γλυκά και θρεπτικά, τα σύκα είναι πλούσια σε φυτικές ίνες, κάλιο, ασβέστιο, μαγνήσιο, πολυφαινόλες και σίδηρο. Δύο σύκα δίνουν περίπου 40 θερμίδες.

4moms team
4moms team
Inspiring Living, Mom's Life in Greece
ABOUT EDITOR ALL ARTICLES