5 τρόποι να βάλετε κίνηση στην καθημερινότητά σας αν έχετε καθιστική δουλειά

Γυμναστική

4moms team , 24-05-2017

Αν είστε καθηλωμένες για τουλάχιστον 8 ώρες σε μία καρέκλα, μπροστά από έναν υπολογιστή, τότε σίγουρα θα αισθάνεστε ότι θέλετε να ‘’ξεσκουριάσετε’’. Και πολύ καλά θα κάνετε, αλλά πώς; Ένας τρόπος και πιθανόν ο καλύτερος είναι η γυμναστική που για πολλές εργαζόμενες είναι πολυτέλεια. Γι’ αυτό ακολουθήστε αυτά τα μικρά tips και βάλτε την κίνηση στην καθημερινότητά σας. Κι αν χωρέσει και το γυμναστήριο, ακόμα καλύτερα.

  1. Πάρτε τις σκάλες κι όχι το ασανσέρ. Λίγο σκληρό, ειδικά το πρωί, αλλά είναι όλα συνήθεια.
  2. Αντί να πάρετε τηλέφωνο τον συνάδελφο στο διπλανό γραφείο σηκωθείτε και πηγαίνετε εκεί, όταν είναι εφικτό.
  3. Αν πρέπει να μιλήσετε στο τηλέφωνο, τότε σηκωθείτε και περπατήστε, αν φυσικά δεν ενοχλείτε τους υπόλοιπους.
  4. Καθαρίστε το γραφείο σας καθημερινά. Μαζέψτε τα σκουπίδια σας και βάλτε όλα όσα βρίσκονται εκεί πάνω.
  5. Κουνήστε τα πόδια κάτω από το γραφείο. Τεντώστε τα και λυγίστε να ξεπιαστούν. Που και που θυμηθείτε να κάνετε το ίδιο και με τα χέρια σας. Αυτό θα σας βοηθήσει αρκετά και στη στάση του σώματος και θα ανακουφίσει τον αυχένα και την πλάτη σας.
4moms team
4moms team
Inspiring Living, Mom's Life in Greece
ABOUT EDITOR ALL ARTICLES