6 tips για να κοιμάστε και να ξυπνάτε καλύτερα

Υγεία

4moms team , 16-03-2017

Ο καλός ύπνος και ένα επίσης καλό ξύπνημα είναι ό, τι χρειάζεστε για να ξεκινήσετε τη μέρα σας γεμάτη ενέργεια. Ωστόσο, πολλές φορές, όταν ξυπνάτε νιώθετε πιασμένες ή κουρασμένες κι αυτό συχνά οφείλεται σε μικρά λάθη και συνήθεις που έχετε την ώρα που κοιμάστε αλλά και όταν ξυπνάτε. Μάθετε τι πρέπει να κάνετε, να αλλάξετε ή να διορθώσετε για να ξεκινήσετε καλύτερα τη μέρα σας.

  1. Ένα πλούσιο πρωινό με χυμούς και δημητριακά είναι απαραίτητο για να γεμίσετε ενέργεια και να νιώσετε ευεξία.
  2. Φροντίστε να ξυπνάτε κάθε μέρα την ίδια ώρα. Έτσι ο οργανισμός μαθαίνει να λειτουργεί σωστά και όταν χτυπάει το ξυπνητήρι θα σηκώνεστε αμέσως και δεν θα έχετε το αίσθημα της έντονης νύστας.
  3. Καλό είναι να κοιμάστε ανάσκελα. Έτσι θα ξεκουράσετε την σπονδυλική σας στήλη και θα αποφύγετε πόνους από πιασίματα που έχετε προκαλέσει μόνη σας κατά τη διάρκεια του ύπνου.
  4. Απομακρύνετε το κινητό σας από το κρεβάτι και φροντίστε να το έχετε κλείσει τουλάχιστον μισή ώρα πριν ξαπλώσετε. Έτσι το μυαλό σας θα είναι καθαρό όταν κοιμηθείτε και πιο ξεκούραστο όταν ξυπνήσετε.
  5. Έχετε έτοιμα τα ρούχα της επόμενης μέρας από το προηγούμενο βράδυ. Έτσι δεν θα έχετε το άγχος για το τι θα φορέσετε και θα αποφύγετε τους πρωινούς πανικούς μπροστά σε στοίβες από ρούχα.
  6. Μην πετάγεστε από το κρεβάτι αμέσως. Τεντωθείτε και κάντε μερικές διατάσεις πριν σηκωθείτε για να βάλετε το σώμα σας πιο ομαλά σε λειτουργία.
4moms team
4moms team
Inspiring Living, Mom's Life in Greece
ABOUT EDITOR ALL ARTICLES