5 υγιεινές τροφές που θα σας κάνουν πιο χαρούμενες

Διατροφή

4moms team , 22-02-2017

Δεν χρειάζεστε περισσότερα για να πειστείτε ότι η σωστή διατροφή παίζει πολύ σημαντικό ρόλο σε πολλά πράγματα στη ζωή σας. Βοηθάει στην καλή υγεία, στη σιλουέτα, είναι μέσω για να διατηρήσεις το νεανικό σου δέρμα αλλά και για να έχεις ευεξία. Το συναίσθημα της χαράς όμως μπορεί κανείς να το αισθανθεί μόνο κρατώντας ένα κομμάτι πίτσα ή ένα σουβλάκι, ένα cupcake ή μία σοκολάτα; Προφανώς, όλες οι τροφές που αναφέρθηκαν μόλις ικανοποιούν τον ουρανίσκο σας και ναι, ίσως χαρίζουν στιγμές ευτυχίας.

Ωστόσο, υπάρχουν και πιο υγιεινές τροφές που έχουν παρόμοια επίδραση με τη σοκολάτα ή τις τηγανιτές πατάτες και δεν σας γεμίζουν με λιπαρά, θερμίδες και περιττά κιλά.

Κακάο. Θα μπορούσε κανείς να πει ότι είναι η εναλλακτική της σοκολάτας. Στην ακατέργαστη μορφή του μπορεί να συμπεριληφθεί στην καθημερινή σας διατροφή και να σας χαρίσει όλα τα αντιοξειδωτικά στοιχεία και ενέργεια. Ρίξτε λίγο σκόνη ακατέργαστου κακάου στο γάλα το πρωί ή μερικά flakes στο γιαούρτι σας.

Μαύρο σουσάμι. Είναι ικανό να σας χαλαρώσει και βοηθάει πολύ στην καταπολέμηση του άγχους. Επιπλέον, είναι πλούσιο σε ψευδάργυρο, ο οποίος έχει αποδειχθεί ότι βοηθά στην καταπολέμηση της κατάθλιψης. Δεν είναι κακό να πασπαλίσετε τη σαλάτα σας με λίγο μαύρο σουσάμι, τι λέτε;

Ωμέγα-3 λιπαρά οξέα. Ο σολομός, ο τόνος, τα καρύδια και ο λιναρόσπορος είναι τροφές πλούσιες σε ωμέγα-3 λιπαρά οξέα, τα οποία λειτουργούν ως ενισχυτές της διάθεσής σας, αφού επηρεάζουν τα επίπεδα σεροτονίνης και ντοπαμίνης που είναι υπεύθυνα για το αίσθημα της ευτυχίας. Οπότε καλό είναι να τα συμπεριλάβετε στο καθημερινό σας διαιτολόγιο αν δεν το έχετε κάνει ήδη.

Ρεβίθια. Ή Αλλιώς χούμους! Τα ρεβίθια διεγείρουν την απελευθέρωση της ντοπαμίνης, η οποία όπως αναφέρθηκε είναι υπεύθυνη για το αίσθημα της ευτυχίας. Ταυτόχρονα, η πλούσια περιεκτικότητά τους σε μαγνήσιο, βιταμίνη Β-6, και θρεπτικά συστατικά μαγγανίου βοηθούν στη μείωση της νευρικότητας και στην καταπολέμηση της κατάθλιψης.

Κεφίρ. Σύμφωνα με την επιστήμη, η ψυχική υγεία έχει σχέση με την υγεία του εντέρου. Έχοντας, λοιπόν, μία υγιής λειτουργία του εντέρου, αυτόματα έχουμε και μία σωστή λειτουργία του ανοσοποιητικού, γεγονός που συμβάλλει στην πρόληψη και τη θεραπεία της κατάθλιψης.  

4moms team
4moms team
Inspiring Living, Mom's Life in Greece
ABOUT EDITOR ALL ARTICLES